Veeam

Technická podpora spoločnosti Veeam.

Kontaktovanie podpory prebieha cez webstránku výrobcu.

Link

Na portály je potrebné byť registrovaný / prihlásený.

Ak idete cez stránku Veeam.com, v menu sa vyberie položka „support“ a „submit case“.

V ďalšom kroku treba vybrať druh požiadavky a následne vytvoriť žiadosť o poskytnutie servisu (pozrite si náš foto návod na založenie tiketu).

Nahlásiť poruchu môže iba registrovaný firemný správca licencii, alebo váš partner podpory (dodávateľ). Odporúčame pripravte si ID podpory produktu, ktoré ste pri zakúpení dostali do vašej email schránky.

Zavoláme vám

Pošlite nám svoj kontakt a my vám zavoláme späť. Kliknite na tlačidlo vľavo.

PartneriPartneri

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.