Dell klientske systémy a servery

Počítače, servery a príslušenstvo

Technická podpora spoločnosti Dell

Na vašu telefonickú žiadosť, operátor technickej podpory založí nový reklamačný tiket.

Pre nahlásenie reklamácie potrebujete vedieť sériové číslo reklamovaného zariadenia. Nájdete ho na dodacom liste dodávateľa, alebo priamo na zariadení.

Basic Support

+421 2 5750 8303    typ servisu 9/5

Do 24h od založenia tiketu budete kontaktovaný kvôli ďalšiemu postupu.

ProSupport

+421 2 5750 6981    typ servisu 24/7

Viac informácií o službe ProSupport nájdete na tomto odkaze.

Servis typu Prosupport Plus Mission Critical navyše podporuje softvér tretích strán (Microsoft, SAP, ...). Reakčná doba je nanajvýš do 4h od nahlásenia poruchy.

Pozrite si porovnanie služieb podpory spoločnosti Dell.

Zavoláme vám

Pošlite nám svoj kontakt a my vám zavoláme späť. Kliknite na tlačidlo vľavo.

PartneriPartneri

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.