Dell – klientske systémy a servery
Technická podpora výrobcu
Počítače, servery, príslušenstvo
Operátor technickej podpory, na vašu telefonickú žiadosť založí reklamačný tiket. Pre nahlásenie reklamácie potrebujete vedieť S/N reklamovaného zariadenia. Nájdete ho na CDP dodacom liste, alebo priamo na zariadení.
Basic Support
Pon - Pia 8:00-18:00h
Tel. +421 2 5750 8303
Najneskôr do 24h od založenia tiketu vás bude kontaktovať servisný technik, kvôli ďalšiemu postupu.
ProSupport
Pon - Ned 0:00-24:00h
Tel. +421 5750 6981
Viac informácií o službe ProSupport nájdete na tomto odkaze.
Pre nahlásenie reklamácie je potrebné mať pripravené sériové číslo produktu, ktoré nájdete na našom dodacom liste, alebo na produkte, ktorý reklamujete. Operátor založí ticket a zapíše si vaše kontaktné údaje. Následne servisný technik kontaktuje klienta kvôli odstráneniu poruchy, alebo dohodnutiu termínu návštevy, telefonicky, alebo emailom
Vysvetlenie:
Basic Next Busieness Day: podpora na hardvér, 8x5 (prac. doba), reakcia do 24h od nahlásenia poruchy;
Prosupport Next Business Day: podpora na hardvér a softvér, 24x7, reakcia do 24h od nahlásenia poruchy;
Prosupport Plus Mission Critical: podpora na hardvér a softvér 24x7, reakcia od 2 do 4h od nahlásenia poruchy, proaktívny monitoring;