Dell EMC - úložiska dát

Technická podpora výrobcu


Kontaktovanie podpory prebieha cez webstránku výrobcu:

https://www.dell.com/support

Je potrebné mať pripravené sériové číslo produktu a nainštalovanú najnovšiu verziu firmware zariadenia, ktoré reklamujete. 

Na web stránke podpory musíte byť zaregistrovaný / prihlásený. Po prihlásení je potrebné kliknúť na „Kontaktovať oddelenie technickej podpory“.

Na web stránke podpory musíte byť zaregistrovaný / prihlásený. Po prihlásení je potrebné kliknúť na „Kontaktovať oddelenie technickej podpory“.

Pre nahlásenie poruchy je potrebné mať pripravené sériové číslo produktu, ktoré nájdete na našom dodacom liste, alebo na produkte, ktorý reklamujete.

V ďalšom kroku treba vybrať druh požiadavky a následne vytvoriť žiadosť o poskytnutie servis.

Zavoláme vám

Pošlite nám svoj kontakt a my vám zavoláme späť. Kliknite na tlačidlo vľavo.

PartneriPartneri

Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.
Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.