Prejsť na navigáciu

Rozdelenie podľa vendora 

 

dell_technologies-logo     vmware-logo     microsoft logo     veeam logo     eaton-logo (1)

 

 

DELL – klienské systémy a servery

BasicSupport: Po – Pi 8:00 - 18:00h, tel.: +421 2 5750 8303    

ProSupport: 24 x 7, tel.: +421 2 5750 6981

 Viac informácií o službe ProSupport nájdete na tomto odkaze.

Pre nahlásenie reklamácie je potrebné mať pripravené sériové číslo produktu, ktoré nájdete na našom dodacom liste, alebo na produkte, ktorý reklamujete. Operátor založí ticket a zapíše si vaše kontaktné údaje. Následne servisný technik kontaktuje klienta kvôli odstráneniu poruchy, alebo dohodnutiu termínu návštevy, telefonicky, alebo emailom

Vysvetlenie:
Basic Next Busieness Day: podpora na hardvér, 8x5 (prac. doba), reakcia do 24h od nahlásenia poruchy;
Prosupport Next Business Day: podpora na hardvér a softvér, 24x7, reakcia do 24h od nahlásenia poruchy;
Prosupport Plus Mission Critical: podpora na hardvér a softvér 24x7, reakcia od 2 do 4h od nahlásenia poruchy, proaktívny monitoring; 

Dell EMC – úložiská dát

Kontaktovanie podpory prebieha cez webstránku výrobcu:

https://www.dell.com/support

Je potrebné mať pripravené sériové číslo produktu a nainštalovanú najnovšiu verziu firmware zariadenia, ktoré reklamujete. 

Na web stránke podpory musíte byť zaregistrovaný / prihlásený. Po prihlásení je potrebné kliknúť na „Kontaktovať oddelenie technickej podpory“.

dellemc1           

Pre nahlásenie poruchy je potrebné mať pripravené sériové číslo produktu, ktoré nájdete na našom dodacom liste, alebo na produkte, ktorý reklamujete. (viď obrázok)

dellemc2

 V ďalšom kroku treba vybrať druh požiadavky a následne vytvoriť žiadosť o poskytnutie servisu.

dellemc3

 

EATON – UPS

Servis zabezpečuje spoločnosť CDP, spol. s r.o.

V prípade poruchy zariadenia prosím kontaktujte oddelenie Logistiky a reklamácie:

Tel.: +421 (2) 20 90 75 26

E-mail: reklamacie@cdp.sk

Je potrebné mať pripravené sériové číslo produktu, poprípade číslo faktúry, alebo dodacieho listu.

 

MICROSOFT – OFFICE 365

Kontaktovanie podpory prebieha cez webstránku spoločnosti Microsoft: admin.microsoft.com

Užívateľ, ktorý chce kontaktovať podporu cez web musí mať práva na nahlasovanie problémov, ideálne práva „Global administrator“.

Z menu sa vyberie „Support“ a „add service request“.

microsoft 365 

Vyššie uvedené vyvolá bot assistenta, ktorý sa pokúša problém vyriešit ponukou rôznych KB.
Ak KB problém nevyriešia bot ponúkne kontaktovať podporu na priamo, cez kontaktný formulár.

 

VEEAM – zálohovanie

Kontaktovanie podpory prebieha cez webstránku výrobcu:

https://my.veeam.com

Na portály je potrebné byť registrovaný / prihlásený.

V menu sa vyberie položka „support“ a „submit case“.

 veeam 1

Následná komunikácia prebieha mailom, pričom táto je uložená aj na webstránke v položke „my cases“.

 

VMWARE - virtualizácia

Kontaktovanie podpory prebieha cez webstránku výrobcu:

https://my.vmware.com

Na portály je potrebné byť registrovaný / prihlásený.

V menu sa vyberie položka „get support“

vmware 

*Pre kontaktovanie podpory je potrebné vlastniť licenciu aspoň essentials Plus / standard.

Výsledky CDP riešenia

spoznávaním rozhodujúcich produkčných procesov, vnímame podstatu fungovania spoločnosti, čím dokážeme porozumieť skutočným potrebám partnera. vďaka tomu sme schopní využiť nadobudnuté vedomosti, skúsenosti a získané certifikáty, pri vytváraní IT riešení.

Projekty

300

Klienti

250

Roky praxe

25

Zaujali sme Vás?

Kontaktujte nás