DELL – klienské systémy a servery
BasicSupport: Po – Pi 8:00 - 18:00h, tel.: +421 2 5750 8303
ProSupport: 24 x 7, tel.: +421 2 5750 6981
Pre nahlásenie reklamácie je potrebné mať pripravené sériové číslo produktu, ktoré nájdete na našom dodacom liste, alebo na produkte, ktorý reklamujete. Operátor založí ticket a zapíše si vaše kontaktné údaje. Následne servisný technik kontaktuje klienta kvôli odstráneniu poruchy, alebo dohodnutiu termínu návštevy, telefonicky, alebo emailom
Vysvetlenie:
Basic Next Busieness Day: podpora na hardvér, 8x5 (prac. doba), reakcia do 24h od nahlásenia poruchy;
Prosupport Next Business Day: podpora na hardvér a softvér, 24x7, reakcia do 24h od nahlásenia poruchy;
Prosupport Plus Mission Critical: podpora na hardvér a softvér 24x7, reakcia od 2 do 4h od nahlásenia poruchy, proaktívny monitoring;
Dell EMC – úložiská dát
Kontaktovanie podpory prebieha cez webstránku výrobcu:
https://www.dell.com/support
Je potrebné mať pripravené sériové číslo produktu a nainštalovanú najnovšiu verziu firmware zariadenia, ktoré reklamujete.
Na web stránke podpory musíte byť zaregistrovaný / prihlásený. Po prihlásení je potrebné kliknúť na „Kontaktovať oddelenie technickej podpory“.
Pre nahlásenie poruchy je potrebné mať pripravené sériové číslo produktu, ktoré nájdete na našom dodacom liste, alebo na produkte, ktorý reklamujete. (viď obrázok)
V ďalšom kroku treba vybrať druh požiadavky a následne vytvoriť žiadosť o poskytnutie servisu.
EATON – UPS
Servis zabezpečuje spoločnosť CDP, spol. s r.o.
V prípade poruchy zariadenia prosím kontaktujte oddelenie Logistiky a reklamácie:
Tel.: +421 (2) 20 90 75 26
E-mail: reklamacie@cdp.sk
Je potrebné mať pripravené sériové číslo produktu, poprípade číslo faktúry, alebo dodacieho listu.
MICROSOFT – OFFICE 365
Kontaktovanie podpory prebieha cez webstránku spoločnosti Microsoft: admin.microsoft.com
Užívateľ, ktorý chce kontaktovať podporu cez web musí mať práva na nahlasovanie problémov, ideálne práva „Global administrator“.
Z menu sa vyberie „Support“ a „add service request“.
Vyššie uvedené vyvolá bot assistenta, ktorý sa pokúša problém vyriešit ponukou rôznych KB.
Ak KB problém nevyriešia bot ponúkne kontaktovať podporu na priamo, cez kontaktný formulár.
VEEAM – zálohovanie
Kontaktovanie podpory prebieha cez webstránku výrobcu:
https://my.veeam.com
Na portály je potrebné byť registrovaný / prihlásený.
V menu sa vyberie položka „support“ a „submit case“.
Následná komunikácia prebieha mailom, pričom táto je uložená aj na webstránke v položke „my cases“.
VMWARE - virtualizácia
Kontaktovanie podpory prebieha cez webstránku výrobcu:
https://my.vmware.com
Na portály je potrebné byť registrovaný / prihlásený.
V menu sa vyberie položka „get support“
*Pre kontaktovanie podpory je potrebné vlastniť licenciu aspoň essentials Plus / standard.