Tagy: #dell, #delltechnologies
Spoznajte službu ProSupport Flex
Kúpou zariadenia Dell Latitude, OptiPlex, alebo Precision (klientske systémy) so službou ProSupport, si užívate roky absolútnej pohody!
V ďalšom texte vám priblížime výhody služby Dell ProSupport a na záver vám povieme niečo aj o novej službe ProSupport Flex pre klientske systémy.
Súčasťou služby Dell ProSupport je podpora Next Business Day Onsite, kdekoľvek v 180 podporovaných krajinách. Nepretržitý (24/7) priamy prístup k podpore pre hardware aj software ocení každý užívateľ zariadenia, ku ktorému služba ProSupport bola zakúpená. Menší počet prestojov v práci zvyšuje ich spokojnosť.
Monitorovanie z Command Centra, poteší skôr správcu koncových zariadení, kvôli skorej dodávke dielov a servisnej práce. Rýchla analýza stavu, ako aj skúseností s aplikáciami a hodnotenie zabezpečenia sú dostupné cez portál TechDirect spoločnosti Dell Technologies. Metriky využitia zariadenia odhaľujúce problémy s výkonom a trendy budúceho správania zariadenia sú na portáli voľne dostupné. Navyše, proaktívne riešenia problémov s automatickou detekciou, otváraním tiketov a podporou prostredníctvom (bezplatnej) aplikácie SupportAssist, činia službu Dell ProSupport výnimočnou a príplatok za službu - rentabilným.
Plusom je odstránenie problémov s produktami od iných dodávateľov. Jeden telefonát všetko porieši.
Viac o službe Dell ProSupport >
Služba Dell ProSupport Flex pre klientske systémy je určená pre správcov (na slovenské pomery) väčšieho počtu firemných počítačov. Jej výhodou je priama online technická podpora s možnosťou doručenia náhradného dielu a výmeny bez nevyhnutnej prítomnosti servisného technika spoločnosti Dell Technologies. Služba je škálovateľná podľa vlastných schopností správcu CS a zvoleného komfortu.
Podmienkou je používanie už spomenutej aplikácie Dell SupportAssist na každom spravovanom zariadení s podporou Dell ProSupport Flex.
Našim zákazníkom, so záujmom o službu Dell ProSupport Flex, vieme pomôcť s jej sprevádzkovaním do praxe.
Tejto téme sa budeme rozsiahlejšie venovať v dohľadnom čase. Pre viac informácii o službe a podmienkach jej obstarania, kontaktujte našich CS obchodníkov.
| Tomáš Horňáček, Account Manager CS 0908 722 016, hornacek@cdp.sk |
Zaujal vás tento článok?! Napíšte nám čo si o ňom myslíte >>>
Ak chcete dostávať mesačný súhrn informácii s fókusom na firemné IT, prihláste sa ku odberu CDP newslettra.
Mohlo by vás zaujímaťAktuality
Konkurenčná výhoda (alebo "Keď najväčšou hodnotou nie je najnižšia cena")
Bilancujeme, analyzujeme a učíme sa
Zavoláme vám
Pošlite nám svoj kontakt a my vám zavoláme späť. Kliknite na tlačidlo vľavo.