
Prehľad zmien a noviniek vo VMware 9.0
- VMware vo verzii 9.0 už neponúka samostatné edície “Standard” ani “Enterprise Plus”.
Podpora samostatného riadenia servisu počítačov.
Kúpou zariadenia Dell Latitude, OptiPlex, alebo Precision (klientske systémy) so službou ProSupport, si užívate roky absolútnej pohody!
V ďalšom texte vám priblížime výhody služby Dell ProSupport a na záver vám povieme niečo aj o novej službe ProSupport Flex pre klientske systémy.
Súčasťou služby Dell ProSupport je podpora Next Business Day Onsite, kdekoľvek v 180 podporovaných krajinách. Nepretržitý (24/7) priamy prístup k podpore pre hardware aj software ocení každý užívateľ zariadenia, ku ktorému služba ProSupport bola zakúpená. Menší počet prestojov v práci zvyšuje ich spokojnosť.
Monitorovanie z Command Centra, poteší skôr správcu koncových zariadení, kvôli skorej dodávke dielov a servisnej práce. Rýchla analýza stavu, ako aj skúseností s aplikáciami a hodnotenie zabezpečenia sú dostupné cez portál TechDirect spoločnosti Dell Technologies. Metriky využitia zariadenia odhaľujúce problémy s výkonom a trendy budúceho správania zariadenia sú na portáli voľne dostupné. Navyše, proaktívne riešenia problémov s automatickou detekciou, otváraním tiketov a podporou prostredníctvom (bezplatnej) aplikácie SupportAssist, činia službu Dell ProSupport výnimočnou a príplatok za službu - rentabilným.
Plusom je odstránenie problémov s produktami od iných dodávateľov. Jeden telefonát všetko porieši.
Viac o službe Dell ProSupport >
Služba Dell ProSupport Flex pre klientske systémy je určená pre správcov (na slovenské pomery) väčšieho počtu firemných počítačov. Jej výhodou je priama online technická podpora s možnosťou doručenia náhradného dielu a výmeny bez nevyhnutnej prítomnosti servisného technika spoločnosti Dell Technologies. Služba je škálovateľná podľa vlastných schopností správcu CS a zvoleného komfortu.
Podmienkou je používanie už spomenutej aplikácie Dell SupportAssist na každom spravovanom zariadení s podporou Dell ProSupport Flex.
Našim zákazníkom, so záujmom o službu Dell ProSupport Flex, vieme pomôcť s jej sprevádzkovaním do praxe.
Tejto téme sa budeme rozsiahlejšie venovať v dohľadnom čase. Pre viac informácii o službe a podmienkach jej obstarania, kontaktujte našich CS obchodníkov.
![]() | Tomáš Horňáček, Account Manager CS 0908 722 016, hornacek@cdp.sk |
Zaujal vás tento článok?! Napíšte nám čo si o ňom myslíte >>>
Ak chcete dostávať mesačný súhrn informácii s fókusom na firemné IT, prihláste sa ku odberu CDP newslettra.
Tagy: #Dell, #DellTechnologies
V článku "Dokážu malé podniky robiť full-scale recovery test?" sme poukazovali na dôležitosť testovania obnoviteľnosti záloh (aj v menších podnikoch), pri čom sme spomenuli sandbox – izolované prostredie, kde sa dá záloha bezpečne otestovať.
Teraz si bližšie povieme čo je to sandbox.
Nedostatočná internetová konektivita, chýbajúci úložný priestor na diskoch a takmer žiadny vyhradený rozpočet, bránia malým organizáciám vykonávať ucelenejšie testy odolnosti po incidente.
A pritom by to tak nemuselo byť.
Pošlite nám svoj kontakt a my vám zavoláme späť. Kliknite na tlačidlo vľavo.