Blog Prečo my
Milan Rovčanin, Stratégie & Marketing 03. januára 2023 Blog

Prečo my

Na CDP firemnom webe, v sekcii O nás, možno prečítať kto sme, čo sme a prečo by ste sa mali rozhodnúť pracovať s nami. Prečo my! 

Rozhodnete sa, na základe deklarovanej misie, poslania a strategického zámeru, vyskúšať obchodné partnerstvo s nami? Ťažko tomu uveriť, ale stojí to za pokus :)

Povieme vám jeden príbeh - naše CX (customer expirience).

Na projekte budovania infraštruktúry nového firemného datacentra pre dlhoročného klienta sme sa riadne popálili. Ale veľa naučili.  

Riadne sme vyhrali tender, plácli sme si, dostali objednávku a realizácia projektu sa mohla začať. Neuzavreli sme zmluvu o dodávke zariadení a poskytnutí služieb (čo inak zvykneme robiť). Klient sa k tomu nemal a my sme na tom netrvali, veď načo? Objednávku podpísanú vedením sme mali v kapse, spolupracujeme už roky, nemali sme žiadne nedorozumenia, žiadne problémy. 

Najskôr nám 1/2 roka meškal hardvér (globálny problém s dodávkami chipov). Hľadali sme nové termíny na implementáciu riešenia (pôvodné  sme kvôli chipom nestihli). Podobne rozsiahly a komplexný projekt sme v minulosti už realizovali. Ibaže s niektorými technológiami sme sa v praxi stretli po prvé. Podpora vendora bola na vysokej úrovni. Napriek tomu nám nejaký čas trvalo, kým sme sa vysporiadali s niektorými hlavolamami, na ktoré sme pri implementácii narazili. Asi vás neprekvapí, že nie úplne všetko fungovalo "podľa návodu".

Musíme spomenúť, že po celu dobu realizácie projektu zákazník bol veľmi zhovievavý. Veď sme išli do toho spolu, prípadný neúspech by šiel na triko oboch strán. My sme do realizácie vložili nespočetné množstvo času a úsilia. Badateľne sme prekročili počet mandayov, plánovaný na implementáciu, interné konzultácie, konzultácie s klientom, vzdelávanie, hľadanie riešení vzniknutých problémov, testovanie a nasadenie infraštruktúry do plnej prevádzky.  

Medzi časom obchodník, ktorý pôvodne dohadoval objednávku so zákazníkom, išiel za svojim šťastím do väčšej firmy (čo mú samozrejme doprajeme). Nechal nás ale s nezodpovedanými otázkami, ako to pred vyše rokom, keď sa jednalo o ponuke, "básnik myslel". A keďže zmluva nebola, tak sme si niektoré veci pamätali. Len škoda, že každý inak. Tak sa podaktoré riešenia hľadali a vyjednávali nanovo, tak aby vlk bol sýty a všetky ovce celé. 

Stalo nás to nie len ďalší čas a energiu do toho vloženú, ale často sme mali aj nervy z never ending story. Na projekte pracovali systémaci nie len z CDP, ale aj z Dell Technologies, Vmware, Veeam, Eaton, produktový manažér, projektový manažér, tvorili sa komisie na konzultácie a riešenie situácii, ... Ale aj zákazník mal svoje tromfy v podobe silného nadšenca ideálneho fungovania informačných technológii a absolútnej kybernetickej bezpečnosti a jeho manažéra, ktorý nepripúšťal iné predstavy o konečnom výsledku projektu a fungovaniu riešenia.

V týchto dňoch sa blížime snáď zdarnému koncu tejto dlhej Odysey. 

Popálili sme sa. Prekročili sme plánovaný čas na práce, ktoré nám zákazník zaplatí - podľa objednávky. Nevykryje to naše náklady, spojené s realizáciou projektu. Unáhlili sme sa s novými technológiami, ktoré sme nemali otestované v reálnej prevádzke. Ich sprevádzkovanie zabralo viac času, ako sme pôvodne predpokladali. Hlavne sme si písomne neodsúhlasili predstavy jednej a druhej strany o očakávaniach z konečného výsledku projektu.

A teda prečo my?

Preto, lebo náš zákazník nikdy neplatí za naše chyby či naše nevedomosti.
Preto, že náš zákazník nikdy nezostal sám (v kaši) a nikdy nestal pred dilemou, či naše riešenie akceptovať, alebo odstúpiť od spolupráce s nami.
Pretože náš zákazník je PÁN ZÁKAZNÍK!

Zavoláme vám

Pošlite nám svoj kontakt a my vám zavoláme späť. Kliknite na tlačidlo vľavo.

PartneriPartneri

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.